пʼятницю, 22 червня 2012 р.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, чому загострилася проблема плагіату і як застерігати учнів і студентів від нього.
Справді цікаве завдання для учнів: оцінити веб-ресурси, але навряд чи доцільно носити з собою таку детальну інструкцію - кількість пунктів відлякує, що в подальшому буде спонукати до плагіату... ;-ь
Білою плямою для мене залишається Закон про авторське право...

Які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів? - Питання риторичне, бо задане у минулому сторіччі. Інтернет у навчанні - це плагіат, порушення авторських прав, поверхневе "ковзання" по тексту (та інших ресурсах), пошук розваг... Між тим, це додаткові можливості для самостійного навчання, це спілкування з однодумцями, це вихід за межі...  

Немає коментарів:

Дописати коментар