вівторок, 26 червня 2012 р.

Модуль 8

Працюючи з матеріалами даного модуля, я дізналася, як використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів.Я ознайомилася з різними стратегіями та інструментами  оцінювання, які пропонує мені програма Інтел. Сьогодні я також на основі отриманих теоретичних даних працювала над розробкою власної системи оцінювання. Досить важко підібрати правильні інструменти оцінювання для кожного етапу реалізації проекту, ця діяльність потребує глибокого осмислення. Ми у процесі викладання більше звикли до формального,ніж до формуючого оцвнювання,тому перебудовуватися досить важко!У процесі спілкування із колегами та тренерами я прийшла до висновку,що дуже важливо залучати до процесу оцінювання самих учнів. Це дає моєливість розвивати у них навички оцінки та самооцінки, такі важливі для навчальної діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар